Re: jak ukryc partycje ntfs? (niebanalnie)

Autor: fijak <fijak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 11:11:19 MET

jeslio chodzi o samo ukrycie dysku c to wlcz poprzez start|uruchom
regedit
i tam
w HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wpisz nowa wartosc dword
o nazwie
NoDrives
i nadaj wartosc 4 ktora ukryje dysk C w moj komputer ale inne programy jak np
TotalCommander ktore nie korzystaja w windowswskich rzeczy do wyswitlania
katalogow dalej beda widzialy dysk c (ale malo jest takich) niemniej calkowite
ukrycie partycji byloby bardzo trudne
jesli chcesz sie bawic w ukrywanie czegokolwiek to moze przyda ci sie program
DoctorTweak Xp