jak ukryc partycje ntfs? (niebanalnie)

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 00:32:06 MET

Witam

system WinXp home
Sytuacja jest taka, ze co jakis czas ojciec przychodzi do mnie z odnowieniem
jego systemu i wtedy nie mam wyjscia:) Problem jest taki, ze zachowuje swoje
pliki gdzie popadnie, a mi sie nie chce zbierac wszystkiego za kazdym razem
w jeden katalog do archiwizacji. Dlatego chce byc sprytniejszy i wymyslilem,
ze moze da sie jakos ukryc glowna partycje C (ntfs), w taki sposob by nie
byla widoczna z "moj komputer", "win explorer" czy inny program, ale zeby
programy mogly sie normalnie uruchamiac oraz by mozna bylo zainastlowac
program domyslnie w katalogu "program files". CZY da sie tak to
zorganizowac? Moze ktos mial podobny problem i zna lepsze wyjscie w takiej
sytuacji to tez prosze o porady. Byloby to dosc przydatne bo na poczekaniu
robie format C i konfiguruje najwazniejsze rzeczy i koniec. Bez zmudnego
zastanawianai sie czy wszystkie pliki na pewno sie odnalazlo i
zarchiwizowalo. (bo niestety na niektore osoby nie ma sily w ich wieku)

pozdrawiam
soonic