Błędy systemowe w Win 2003 Server ...

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:11:54 MET

Witam.
Już raz pomogliście mi, więc znowu walę jak w dym do fachowców.
Jest tak: Window 2003 Server Small Business, resyta stacji na WinXP Prof.
Na serwerze w przeglądzie zdarzeń taki błąd ze źródła MrxSmb -
"Przeglądarka główna odebrała anons serwera z komputera
XXXXXXXXXX. Komputer ten zachowuje się tak, jakby był przeglądarką główną
dla domeny w transporcie NwlnkNb.
Przeglądarka główna właśnie jest zatrzymywana albo wymuszany jest wybór."
Nie ma do tego żadnego saportu. Jest jeszcze taki sam komunikat,
ale zamista "transportu NwlnkNb" jest "NetBT_Tcpip_{D50A6217-1B79".
O co chodzi, coś źle skonfigurowane? Już mi się skończyły pomysły.
Aha, komputery XXXXXXXXX są różne, czasami wszystkie błędy są z jednego,
a czasem się zmieniają. XXXXXXXX to nazwa sieciowa stacji.

Pozdrawiem i z góry dziękuję.
Paweł