strrrasznie spowolniony system

Autor: Avatar <Albus.Dumbledore_at_Hogwarts.Co.Uk>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 09:07:01 MET

Zainstalowałem sobie win2003...
Wrzuciłem wszystkie programy, których potrzebuję. Było to 2 tygodnie
temu. ( piszę żeby mi ktos nie odpisał, że to już czas przeinstalować
system) Poprzednia instalacja działała jak złoto, aż mi dysk nie padł.
Teraz na tej instalacji przy minimalizacji programu, czy jakiegokolwiek
okna, obciązenie procka skacze do 100%, dźwięk się scina, jak na
zjechanej płycie, i szlag mnie trafia... ktoś ma jakieś sugestie?
zauważyłem, że najbardziej scina system przy aplikacjach opartych na
javie (Mam JRE 1.5), ale nawet bez nich system ( i mnie) szlag trafia.

moja konfiguracja to Epox 8KRA2+, AMD Athlon XP 1700+@2100 512 MB RAM
DVDROM, DVDRW, SB Live, 2x Karta graficzna ( druga to S3Virge 4 MB)
poprzednia instalka była na starym wysłużonym HDD Seagate 40GB, teraz
mam Samsunga 120GB (+ 2x Seagate 40GB podpięte na RAID, +Barracuda 80GB)
Druga zmiana to przejście od GF2MX400 na Radeona 9550.

Pomocy...

[a][v][a][t][a][r][e][k][@][g][m][a][i][l][tukropka][c][o][m]