Re: winxp - jak usunac konto administratora.

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:54:30 MET

RoB wrote:

> Wiem o co chodzi. Kolega wyzej juz ci troche wyjasnil, ale niestety
> czytanie ze zrozumieniem rowniez masz slabo opanowane.
wyglada na to ze nie wiesz,

przeczytaj uwaznie, usuniecie tego konta nie jest mozliwe z panela, bo mozna
skasowac konto administratora tylko wtedy gdy instnieje inne konto z takimi
prawami, niestety windows nie uznaje za takie konto konta glownego
(standardowo zostaje ukryte po zalozeniu innego)

wiec nie wiesz o co chodzi,

(jak dodaam kolejne konto z prawami adminstrator to wtedy pojawia sie opcja
usun na obu tych kontach, jednak usunac moge tylko jedno z tych dodanych ,
a ja chce skaskowac oba i po to zalozylem ten watek)