Re: winxp - jak usunac konto administratora.

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 11:51:00 MET

Luka Vandergaart wrote:

> Control Panel -> Administrative Tools -> Computer Management -> Local
> Users and Groups -> Users -> zaznaczasz konto i usuwasz

niestety nie, poniewaz jedno konto z prawami administratora musi byc
utworzone, a konto pierwsze o nazwie administrator tutaj sie nie liczy

po instalacji windowsa automatycznie jest konto administrator

ja stworzylem konto o nazwie nowe z prawami administratora i jego nie da sie
usunac, mozna natomiast dodac kolejne z prawami administrator i wtedy jest
mozliwosc skasowania jednego z tych 2 nowo dodanych kont

jednak zawsze pozostanie pierwsze to ukryte o nazwie administrator i jedno z
dodanych z prawami i nie ma mozliwosci usuniecia go z panelu, a ja chce je
usunac