Re: Plik SAM jak go ugryźć

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Mon 10 Jan 2005 - 09:02:03 MET

On Sat, 8 Jan 2005 00:02:43 +0100, Q wrote:

> tak apropos:
> moge Ci "udostepnic" tego L0phtCrack'a (LC5 v5.04);
> /oczywiscie tylko w celach edukacyjnych,
> bo widze, ze zaczynasz sie starac :)
>
> /jakby co wal na priva;

Dziękuję, ale w celach edukacyjnych wystarczy mi wersja 30 dniowa. Poza tym
do "łamania" haseł nie potrzebuję L0phtCracka. Mam uprawnienia
administratora w swojej sieci i haseł łamać nie muszę - jeśli ktoś
zapomniał hasło to po prostu mu zmieniam. A jeśli chcę się dostać do innego
komputera/zasobu to mam odpowiednie uprawnienia i to mi w zupełności
wystarcza.

Poza tym nie bardzo rozumiem "zaczynasz się starać"?

--
Pozdrawiam
Piotrek