[xp] klawiatura i ogonki

Autor: slawekd <slawdrog_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 11 Jan 2005 - 08:55:29 MET

Mam nietypowy problem - zainstowałem WinXP Pro i pisząc w Word'zie nie mam
polskiego ogonka "ć".
Byłem przekonany, że jest zły układ klawiatury - ale wszystko jest dobrze
ustawione (Polski - programisty).
Są aktywne wszystkie ogonki poza "ć". Wiem, że to idiotyczne ale tak jest.
Wymieniłem klawiaturę na inną - objaw ten sam.
W systemie jest ustawiona klaiwatura PS/2 101/102 klawisze i taką użytkuję.
Myślałem, że może jakiś zainstalowany program
blokuje sekwencję Alt+C - ale to raczej niemożliwe.
Jestem w kropce - myślę już desperacko o ponownej instalacji WinXP. Co o tym
sądzicie. Może ktoś miał podobny problem.

Pzdr,
Sławek