Re: winxp - jak usunac konto administratora.

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 23:44:36 MET

Michal Kawecki wrote:

> zapasowe z uprawnieniami administratora i trzecie do pracy, najlepiej z
> uprawnieniami zwykłego usera. Same puste profile kont nie zajmują wiele
> na dysku, po co więc świadomie psuć sobie system i zmniejszać szanse na
> jego postawienie na nogi w razie awarii? Hmm....

bo to komputer kolegi i on tak chce miec, a ja dzisiaj gdy go nie bylo
zostalem poproszony przez jego rodzicow zeby "cos tam ustawic" bo nie
dzialalo i dodalem konto, nie wiedzialem ze winxp zachowuje sie w ten
sposob
(rzadko korzystam z winxp, na codzien wybralem inny system :D)

a kolega chce miec tak jak dawniej czyli jedno konto i nie chce wszystkeigo
przenosic ( on w tym katalogu glownego administratora ma 28 giga danych :D)

P.S. gdybym to byl ja i moj komp to bym zalozyl nowe konto z prawami
administratora, tam wrzucil dane to konto podstawowe zostalo by ukryte,
(jednak kolegi nie przekonam)