Re: XP i 95 - jak je połączyć?

Autor: _printf <andk_at_op.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:53:26 MET

na Win95 trzeba sie zalogować na takiego samego urzytkownika jaki jest na XP
żeby działało otoczenie sieciowe tz. udostępnianie katalogów

pingi i tak powinny przechodzić o ile na firewallu w Xp nie sa zablokowane

natomiast jesli to są połączony tylko dwa kompy to czy kabel jest krzyżowany
?

Pozdrawiam
Andrzej