XP i 95 - jak je połączyć?

Autor: Wiktor S. <wswiktor_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 23:21:50 MET

Nie wiem jak zmusić dwa komputery z WinXP Pro SP2 i Win95 OSR2 do
współpracy... zależy mi na TCP/IP, udostępnianie plików też by się przydało.

w XP zainstalowane są:

- File and Printer Sharing for Microsoft Networks
- QoS Packet Scheduler
- NWLink NetBIOS
- NWLink IPX/SPX/NetBIOS Compatible Transport Protocol
- Internet Protocol (TCP/IP)

w firewallu zezwolone jest "file and printer sharing".

numer IP konfigurowany jest automatycznie na 169.254.229.23/255.255.0.0

w 95 są zainstalowane:

- Klient sieci Microsoft Networks
- NetBEUI
- Protokół zgodny z IPX/SPX
- TCP/IP
- Udostępnianie plików i drukarek w sieciach Microsoft Networks

numer IP to 0.0.0.0; ręczne ustawienie innego nic nie daje. Komputery nie
widzą się ani przez IP ani w otoczeniu sieciowym.

Na komputerach nie ma połączenia z Internetem.
Wykluczam problemy sprzętowe typu uszkodzony przewód czy karty sieciowe.

--
Azarien
wswiktor&poczta,fm