Re: Kontroler domeny na SDI

Autor: Leon <ROT13_eboreggehonf_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 00:00:56 MET

Piotr Krzyżański, e-mail: piciu@it-faq.pl napisał(a):

> Tak - ja właśnie piszę z kontrolera domeny na SDI :).
> Jeśli wypromujesz serwer do DC/AD, to DNS zainstaluje
> się automatycznie.. Jaki masz problem z konfiguracją
> karty sieciowej? U mnie jest po prostu jako połączenie
> lokalne.

Po prostu nie bardzo to rozumiem :-(
Wiem, ze DNS ustawi sie na localhost, ale:
1. Jak ma byc ustawiona brama - jako adres IP polaczenia SDI?
2. Skad karta sieciowa bedzie widziala internet, czy mam wlaczyc ICS na
polaczeniu SDI?
Moze to lameriada, ale probujemy cos takiego zrobic a doswiadczenie
niewielkie ;-)

--
Pozdrawiam
Leon