Re: Rejestr - zmiana innego użytkownika

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 15:08:55 MET

Użytkownik "misiek" <misiekm73WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:1a6e.0000077e.41de62e5@newsgate.onet.pl
> Witam
> Mam 2 pytania.
> 1. Czy będąc zalogowanym w WIN2000 jak np. administrator mogę zmienić
> ustawienia w rejestrze innego urzytkownika (nie lokalnego, takiego
> który loguje się do domeny). Chodzi mi o zmianę strony startowej w IE.

Owszem - wystarczy załadować do regedt32.exe plik ntuser.dat z profilu
użytkownika jako nową gałąź i tam dokonać potrzebnych zmian. Inny sposób
to wymusić zalogowanie się tego użytkownika do systemu i potem poszukać
gałęzi z jego profilem w rejestrze systemu w kluczu HKEY_USERS.

> 2. Jak wpisuję adres strony w IE, który nie zaczyna się od www to mi
> się wywala, muszę podać w takim przypadku http:// i dopiero adres
> strony.

Ściągnij sobie X-Teq X-Setup i tam poszukaj ustawień dla IE, bo jest ich
wiele.

> Dzięki za pomoc i pozdrawiam noworocznie

I wzajemnie.

/odpowiadając zmień px na pl/