Re: Rejestr - zmiana innego użytkownika

Autor: TFranke <wytnijtosoftex_at_op.pl>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 13:03:46 MET

Użytkownik "misiek" <misiekm73WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1a6e.0000077e.41de62e5@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Mam 2 pytania.
> 1. Czy będąc zalogowanym w WIN2000 jak np. administrator mogę zmienić
> ustawienia w rejestrze innego urzytkownika (nie lokalnego, takiego który
> loguje
> się do domeny). Chodzi mi o zmianę strony startowej w IE.
Tak.
Plik->Podlacz rejestr sieciowy
> 2. Jak wpisuję adres strony w IE, który nie zaczyna się od www to mi się
> wywala, muszę podać w takim przypadku http:// i dopiero adres strony.
> Dzięki za pomoc i pozdrawiam noworocznie
>
> --
Sprawdz ponizsze klucze
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\DefaultPrefix]
@="http://"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\Prefixes]
"ftp"="ftp://"
"gopher"="gopher://"
"home"="http://"
"mosaic"="http://"