Re: Składnia polecenia

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 12:26:55 MET

On Thu, 6 Jan 2005 11:55:53 +0100, Marcin Hlibowski 'Roger' wrote:

> "Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message

> jest
> po

> Oczywiście jestem świadom szerszej funkcjonalności net start :)
> ale gdzie pytający pisze, że tę usługę właśnie wystartował ?
>
> Chodzi mi o to: po co koniecznie w tym przypadku, jak piszesz,
> sprawdzać "po jakimś czasie" czy usługa została odpalona, skoro pytający nie
> zaznaczył, że zaraz wcześniej ją wystartował?
> A jeśli chce odpalać tę usługę a zaraz potem badać czy została odpalona,
> to równie dobrze po linijce: net start "usluga", może badać errorlevel.

<CITE>
 Witam
1.Jak powinna wygladac skladnia polecenia, ktora po stwierdzenieniu, ze
okreslona usluga jest uruchomiona przechodzi do wykonania kolejnego
polecenia?
(uruchomienie uslugi NET START)
</CITE>

Wnioskuję z tego że user chce odpalać usługę poprzez NET START. Zatem nie
od rzeczy jest odczekanie np 10 sekund (lub więcej) by usługa albo
dokończyła start (np. serwer Lotus Notes) albo wyłożyła się z błędem.
"Zaraz po NET START" może być za krótkim czasem dla złożonych usług.
Dlatego zasugerowałem odczekanie (np SLEEPem)

--
Pozdrawiam
Piotrek