Re: Składnia polecenia

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <Roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Thu 06 Jan 2005 - 11:55:53 MET

"Piotr Smerda" <piotrs00@go2hell.pl> wrote in message
news:1irl3uekmyo3w$.1769hdj14jt7e$.dlg@40tude.net...

> A gdzie ja pisałem o starcie systemu :)? Pisałem o starcie usługi co jest
> jedną z głównych funkcji NET START :) usługi możesz przecież startować
> także "z ręki", nie tylko przy starcie systemu.

Oczywiście jestem świadom szerszej funkcjonalności net start :)
ale gdzie pytający pisze, że tę usługę właśnie wystartował ?

Chodzi mi o to: po co koniecznie w tym przypadku, jak piszesz,
sprawdzać "po jakimś czasie" czy usługa została odpalona, skoro pytający nie
zaznaczył, że zaraz wcześniej ją wystartował?
A jeśli chce odpalać tę usługę a zaraz potem badać czy została odpalona,
to równie dobrze po linijce: net start "usluga", może badać errorlevel.

--
Roger