Re: VMware wspoldzielenie dyskow

Autor: Expedyt <expedyt_at_op_____WYWAL__.__TO__pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 14:06:06 MET

> Mam Xp i VMware 4.5 w nim siedzi win 98 i chcialbym aby oba systemy
> dzialay na fragmencie tego samego dysku, moze to byc katalog, moze byc
> wydzielona partycja.

Rozumiem, że chodzi Ci o wymianę danych mędzy systemami?
Jeśli tak, to kopiuj po prostu przez "Otoczenie sieciowe".
Inna możliwość to instalacja Win98 jako drugiego systemu (obok xp) i
następnie podłączenie tej partycji z win98 jako raw disk-u.
Kiedyś zrobiłem to z linuxem, tj.hostem było win2000 a guestem-czyli maszyną
wirtualną-linux z podpiętą "prawdziwą" partycją linuxa. Oba systemy chodziły
jednocześnie (linux spod vmware'a).

Exp