VMware wspoldzielenie dyskow

Autor: Mariusz Wojciechowski <wojciech_at_if.uj.edu.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 13:45:44 MET

Hej,

        Mam Xp i VMware 4.5 w nim siedzi win 98 i chcialbym aby oba systemy
dzialay na fragmencie tego samego dysku, moze to byc katalog, moze byc
wydzielona partycja. Probowalem uzywac opcji share folders ale w vmtools
zainstalowanym pod tym 98 pisze ze ten guest system tego nie "supportuje",
probowalem dodawac do istniejacej inatslacji z win98 dysk (partycje) i
zaznaczalem w opcjach zeby nie byla independent ... ale tez nic ...
prosze o pomoc, koncza mi sie pomysly a musze w tym tygodiu sie uporac z
tym problemem... dzieki za rade

        Mariusz