Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 02:16:40 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:crfej7$7v6$2@atlantis.news.tpi.pl

> Zastanawia mnie taka rzecz. Dodałem konto użytkownika z ograniczonym
> dostępem, ale pewną niedogodnością jest to, że aplikacje nie są w
> stanie zapisać swoich plików konfiguracyjnych. Czyżby jedynym
> wyjściem było dodanie dla każdego takiego programu oddzielnych praw
> dostępu do katalogu (aplikacji lub windows) i uprawnień do
> modyfikacji pliku z konfigiem ?

Dokładnie takie same problemy mają wspomniane przez Ciebie na początku
trojany i wirusy ;-). W systemie - po jego wstępnym skonfigurowaniu - w
zasadzie niewiele się już zmienia i instaluje, więc wbrew pozorom nie
jest to duża niedogodność. No chyba że służy on do celów edukacyjnych, a
nie do pracy.....

/odpowiadając zmień px na pl/