Re: Pracujecie na bezpiecznych kontach ?

Autor: Publicon <publicon_at_usun.to.pf.pl>
Data: Wed 05 Jan 2005 - 02:05:16 MET

> Tak. Mam też zrobiony drugi pulpit na uprawnieniach administracyjnych na
> który przełączam się w razie potrzeby. Jak nei ma potrzeby grzeba w
systemie
> to pracuję na zwykłym koncie.

Zastanawia mnie taka rzecz. Dodałem konto użytkownika z ograniczonym
dostępem, ale pewną niedogodnością jest to, że aplikacje nie są w stanie
zapisać swoich plików konfiguracyjnych. Czyżby jedynym wyjściem było dodanie
dla każdego takiego programu oddzielnych praw dostępu do katalogu (aplikacji
lub windows) i uprawnień do modyfikacji pliku z konfigiem ?

P.