Re: Co się stało z tym Windowsem (W2K) ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 20:43:03 MET

Użytkownik "Publicon" <publicon@usun.to.pf.pl> napisał w wiadomości
news:creif8$79q$1@atlantis.news.tpi.pl

> Był taki moment, że jeden był wyłączony, a drugi zainstalowany (potem
> ten pierwszy odinstalowałem)... ale krytyczny pad nastąpił podczas
> działania tylko jednego.

Być może jednak to właśnie generowało problemy. Nie jestem pewien
dokładnie - tylko podejrzewam - że kolejne filtry pakietów instalowane w
systemie dostają kolejne "numerki". I teraz, brak deinstalacji jednego
FW połączony z instalacją "nad nim" drugiego FW, spowodował, że ten
drugi dostał o jeden numerek wyższy identyfikator niż powinien.
Przywrócenie prawidłowej numeracji filtrów może wówczas IMO już tylko
deinstalacja _obu_ FW i następnie instalacja tego, który chcesz
pozostawić w systemie. Co pewnie zresztą, całkiem nieświadomie,
zrobiłeś - przechodząc na korzystanie z trzeciego FW.

/odpowiadając zmień px na pl/