Re: laczenie/upgrade domen w2k do w2k3

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Jan 2005 - 10:30:33 MET

kris <kris@rulez.pl> napisał(a):

> dzieki za informacje,
> nasuwa mi sie jeszcze jedna mysl, czy ADMT potrafi migrowac dane pomiedzy
> roznymi
> domenami, ktore nie maja np. wspolnego drzewa/lasu?? wydawalo mi sie ze nie
> potrafi ale

Tak, potrafi

> z tego co piszesz to chyba sie mylilem:)
> generalnie narazie nie wglenilem sie w ADMT i wlasciwie to nie wiem w jaki
> sposob przebiega

(...)
To jednak bym sugerowal przeczytac troche

> czy np. najpierw dane sa wyciagane z jednej domeny i umieszczane w jakims
> pliku/bazie a potem
> dopiero moge je zaimportowac do nowej domeny

Obie domeny musza byc on-line w chwili migracji, jest troche zalecen tez na
przyklad takich zeby w przypadku importu hasel ADMT dzialalo na PDC emulator w
domenie docelowej i takie tam, ale wszystko jest w dokumentacji

Tutaj masz tutorial, z grubsza widac jak wyglada proces migracji
http://www.petri.co.il/active_directory_migration_tool_usage_w2k_windows_2003.htm

> czy MS udostepnia jeszcze jakies narzedzia umozliwiajace taka migracja?
generlanie mozna to probowac robic innymi narzedziami takimi jak movetree.exe
http://www.microsoft.com/resources/documentation/WindowsServ/2003/all/techref/en-us/Default.asp?url=/Resources/Documentation/windowsserv/2003/all/techref/en-us/movetree.asp

Albo na przyklad pisac rozne takie skrypty itp.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl