Re: laczenie/upgrade domen w2k do w2k3

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 16:49:07 MET

kris <kris@rulez.pl> napisał(a):

> zastanawiam sie w jaki sposob mozna dokonac takiej operacji,
> sytuacja wyglada tak:

(...)
> pierwsza mysl jaka mi przychodzi do glowy to upgrade jednej domeny do w2k3
> a nastepnie przemigrowanie do niej wszystkich danych z drugiej domeny
>
> bede wdzieczny za wszelkie sugestie, ewentualnie linki

Zalezy co chcesz osiagnac, czyli czy nazwa domeny ma byc zachowana czy tez nie
itp, scenariusze sa minimum dwa:
1. taki jak opisales czyli upgrade jednej z domen i przeniesienie zasobow
drugiej do niej
2. wykreowanie calkiem nowej domeny i zmigrowanie zasobow obu starych domen do
tej trzeciej, nowej

w obu przypadkach ADMT przyjacielem twoim bedzie:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=788975b1-5849-4707-9817-8c9773c25c6c&DisplayLang=en

Bardzo ogolny dokument koncepcyjny tutaj:
http://www.microsoft.com/technet/itsolutions/ucs/ds/dmcnmg/dcmovw.mspx
Tutaj troche mniej ogolny:
http://www.microsoft.com/technet/itsolutions/ucs/ds/dmcnmg/dcmtig.mspx

Generalnie jezeli pamietam dobrze to w Deployment guide jest tego wiecej

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl