laczenie/upgrade domen w2k do w2k3

Autor: kris <kris_at_rulez.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 14:02:33 MET

witam,

zastanawiam sie w jaki sposob mozna dokonac takiej operacji,
sytuacja wyglada tak:
sa dwie niezalezne domeny wk2 (zakladam ze nie ma miedzy nimi zadnych
trustow),
zadanie:
przemigrowanie wszystkiego do jednej domeny w2k3

wiem ze to znikome informacje ale narazie posiadam tylko takie
i zastanawiam sie nad ogolnymi scenariuszami przeprowadzenia takiej akcji
oraz nad mozliwymi zgrzytami

pierwsza mysl jaka mi przychodzi do glowy to upgrade jednej domeny do w2k3
a nastepnie przemigrowanie do niej wszystkich danych z drugiej domeny

bede wdzieczny za wszelkie sugestie, ewentualnie linki

pozdrawiam
kris