Re: jak wyglada sprawa licencji

Autor: horhe <horhe_NIE_DZIEKI_at_NIE.MUSZE.NIC.POWIEKSZAC.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 10:17:03 MET

Waldi napisał(a):
> Witam,
> jak wyglada obecnie sprawa licencjonowania systemow Windows??
> jakis czas temu musalem sie przeprowadzic i w czasie transportu (jak to
> zwykle bywa :( )zginela mi ksiazeczke i nosnik, a niestety nie zrobilem
> sobie kopii zapasowej (madry Polak po zkodzie :|). czy jak dawniej,
> bodajrze, musze posiadac co najmnej dwie rzeczy potwierdzajace
> autentycznosc (np cd+naklejka licencyja, badz ksiazka + naklejka na
> obudowie, ...). Bo z drugiej strony slyszalem ze obecnie nie sa takie
> rzeczy istotne i wazne jest abym mial naklejke na obudowie i moge
> [...]

Zadzwon tak ze 3 razy na infolinie microsoftu i usrednij odpowiedzi
(autopsja)
ogólny morał wynikł taki, że instalować można z czegokolwiek byle serial
był "słuszny", ale jakie są wymogi(czyil czy dalej trzeba 2 rzeczy to
hgw i sam żyje w lekkiej niepewności. Mam jakby co w odwecie faktrure
zakupu..