jak wyglada sprawa licencji

Autor: Waldi <piastlan_at_gazeta.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 02:34:00 MET

Witam,
jak wyglada obecnie sprawa licencjonowania systemow Windows??
jakis czas temu musalem sie przeprowadzic i w czasie transportu (jak to
zwykle bywa :( )zginela mi ksiazeczke i nosnik, a niestety nie zrobilem
sobie kopii zapasowej (madry Polak po zkodzie :|). czy jak dawniej,
bodajrze, musze posiadac co najmnej dwie rzeczy potwierdzajace
autentycznosc (np cd+naklejka licencyja, badz ksiazka + naklejka na
obudowie, ...). Bo z drugiej strony slyszalem ze obecnie nie sa takie
rzeczy istotne i wazne jest abym mial naklejke na obudowie i moge
zainstalowac sobie nawet z pirackiego nosnika (bo licencje w koncy mam).

Przepraszam jesli trocum zamotal...
Pozdrawiam
Waldi