Re: Udostepnianie zasobow na haslo (XP-->98)

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 15:03:49 MET

> Pewnie trzeba wyłączyć 'Proste udostępnianie'
> Otwórz eksplorera Windows, wejdź w Narzędzia/Opcje folderów, zakładka
> 'Widok'
> Odznacz opcję 'Użyj prostego udostępniania plików'
> Teraz będziesz mógł ustawiac uprawnienia do udziału...

No niestety, ale nie!
Proste udostepniania bylo i jest tam włączone
i niestety jest naprawdę proste - mogę tylko
właczać/wyłaczać mozliwosc modyfikacji udostepnionych
zasobów.

Natomiast wyłaczenie prostego, powoduje komplikacje,
które mnie przerosły -
owszem, niby mogę niby ustalać prawa dla roznych uzytkowników,
ale co z tego, skoro są to tylko uzytkownicy tego komputera,
a nie ci z LAN-u! Moze to dlatego, że w LAN-ie są tylko win98
i XP ich nie uznaje za uzytkowników?
Jest tam niby jakieś wyszukiwanie użytkowników,
ale w nim jest tylko widoczny *ten* komp, a nie te z LAN-u.

Reasumując - niezaleznie od tego czy wlaczę proste uzupełnianie,
czy wyłaczę - i tak nie mogę uzaleznić dostępu od hasła :-(

Nie mogę pojąć, czemu wywalilo to z XP, skoro pod 98
działało to dobrze :-(

latet