Re: partycja w pliku...

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 01:33:39 MET

> FILEDISK - darmowy.

ok fajny, darmowy, ale wyskakuje blad " nie znaleziono sciezki "
Utowrzylem najpier plik (mksprse.exe) i probowalem zamontowac pliczek poleceniem
filedisk /mount 0 c:\utworzony_plik.img 512M z:

z: to u mnie literka wolna

Dlaczego i jakiej sciezki nie akcepuje program....?

A co mam zrobic z plikiem filedisk.sys ? :)