Re: Certyfikaty w 2003 (dla Ekspertow)

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 01:16:37 MET

Paweł Goleń wrote:

> Tracisz klucz prywatny do certyfikatu. Nie, nie jest to normalne
> zachowanie, ale w domenie raczej nie powinno ono mieć miejsca. Czy
> problem dotyczy tylko i wyłącznie tego jednego użytkownika z tej jednej
> stacji roboczej?

Pawel, zauwaz tylko ze certyfikat ludzika jest wystawiony przez external
auth .. to znaczy oni maja CA poza swoja siecia, calkowicie niezaleznie
i ludzik ktory loguje sie w domenie pobiera z tego zewnetrznego CA
certyfikat ktory po prostu instaluje u siebie na komputerku.

Prawde mowiac przygladalem sie juz na priv temu ruchowi z etheral (chyba
bo problem brzmi dziwnie znajomo :) )i jedyne co udalo mi sie tam
stwierdzic to kupa bledow CRC (ktore wynikaja z dziwnego sterownika
karty sieciowej)

I prawde mowiac nic madrego nie wymyslilem w tym wypadku ale to nie
dziwota ze ja nic nie wymyslilem akurat :)

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl