czemu mi to nie działa? net use

Autor: audyt <audyt21_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:57:32 MET

witam
drukareczka w firmie ma wbudowana karte sieciowa jest dostepna w sieci
lokalnej pod adresem 10.0.0.199, nazwa drukarki lexiu

chce przechwycic port LPT1 na port 10.0.0.199 ( by moc drukować z
programu pracujacego pod dosem )
Robie wiec:
   net use LPT1 : \\10.0.0.199\lexiu / persistent:yes
no i nie działa dlaczego?

obecnie mam zrobione ze drukarka sieciowa podlaczona jest do komputera
o nazwie print i mapowanie mam zrobione jako
net use LPT1: \\print\lexiu /persistent:yes

tyle tylko ze w tej konfiguracji komputer print udostepniajacy drukarke
musi ciagle pracowac i musi byc jako pierwszy właczany by mapowanie
zadzialo na pozostałych komputerach.....

pozdrawiam
tK