Re: Nie ładujący się istalator Windows XP! Pomocy!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 22:05:22 MET

Użytkownik "Sebastian" <mynus@localhost.localdomain> napisał w
wiadomości news:cqf5pd$1a4$1@atlantis.news.tpi.pl

> karta graficzna nie ma tu zanczanie, mam taki sam problem, XP byl
> instalowany ponad rok temu wraz z RH9.0 i nic w sprzecie nie
> zmianialem, potem zamiast RH9 zainstalowałem FC2 a potem FC3. XP
> padł po instalcji w nim SP2 i nie da się go zainstalować, po
> włączeniu instalatora w momencie sprawdzania konfiguracji sprzętowej
> następuje zwis (czarny ekran, ktos tutaj na grupie tez o tym pisał).
> I problem jest po stronie dysku twardego a raczej zainstalwanej tam
> Fedorki.
>
> Podłączenie innego dysku do komputerka i wypięcie tego uruchamia
> [...]

Nie ma - ale w _Twoim_ przypadku. Już choćby dlatego, że u Ciebie system
dał się wcześniej zainstalować. U Wojtka może być to pierwsza
instalacja - a tak się składa, że identyczne objawy daje obecność
niekórych kart opartych na GForce, należy ją po prostu na czas
instalacji zmienić na inną. Dopóki się tego nie zrobi, to nic nie
wiadomo, więc nie wypowiadaj się tak kategorycznie.

/odpowiadając zmień px na pl/