Re: Nie ładujący się istalator Windows XP! Pomocy!

Autor: Sebastian <mynus_at_localhost.localdomain>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 20:21:00 MET

Piotr Krzyżański wrote:

> Jaką masz kartę graficzną?

karta graficzna nie ma tu zanczanie, mam taki sam problem, XP byl
instalowany ponad rok temu wraz z RH9.0 i nic w sprzecie nie zmianialem,
potem zamiast RH9 zainstalowałem FC2 a potem FC3. XP padł po instalcji w
nim SP2 i nie da się go zainstalować, po włączeniu instalatora w momencie
sprawdzania konfiguracji sprzętowej następuje zwis (czarny ekran, ktos
tutaj na grupie tez o tym pisał). I problem jest po stronie dysku twardego
a raczej zainstalwanej tam Fedorki.

Podłączenie innego dysku do komputerka i wypięcie tego uruchamia instalator,
a gdy ten dysk przepne na inny komputer i spróbuje tam uruchomić instalke
to następuje zwis...

Więc zainstalowana karta graficzna nie ma znaczenia...