Re: [WINXP] help, naprawa plików

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 11:19:45 MET

Perpetuum_mobile wrote:

> zrobiłem dziś reinstalkę systemu, jak zainstalowałęm windowsa i sterowniki
> wszedłem do menadżera dysków i zmieniłem litery dysków, żebym miał tak jak
> wcześniej (na tych dyskach nie miałęm nic instalowanego tylko pliki bez
> żadnych powiązań z systemem) potem zrobiłem reset włączył się skan disk i

Skandisk w Windows XP? ;o) - chyba coś Ci się pomyliło...

> zaczął mi przez 20 minut "naprawiać" błądy na dysku Z: i teraz nie działą
> mi ok 1/10 plików na tym dysku. Typy różnie exe, mp3, jpg, wav, rar.
> pewnie inne też ale nie przeglądałęm jeszcze dokładnie reszty zawartości
> Jak biore włąściwości jednego z plików np. mp3 i zmienie choć zakładkę we
> właściwościach i klikam OK wypisuje mi komunikat "w czasi operacji zapisu
> wystąpił bład dysku" jak tylko klikam OK to jest spoko

Sprawdzałeś dokładniej ten dysk - m.in. narzędziami od producenta lub
choćby wykonując chkdsk /? spod konsoli odzyskiwania?

> czy jest jakiś sposób aby odzyskać te pliki, albo je naprawić,

Możesz próbować coś uzyskać używając narzędzi odzyskujących dane przez
skanowanie w trybie RAW. Sprawdź najpierw czy ten dysk jest w pełni
sprawny.

> czy kolejne włączenie "skan diska" może je przywrócić??

Na to bym, niestety, nie liczył...

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk