[WINXP] help, naprawa plików

Autor: Perpetuum_mobile <perpetuum_mobile_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:13:02 MET

zrobiłem dziś reinstalkę systemu, jak zainstalowałęm windowsa i sterowniki
wszedłem do menadżera dysków i zmieniłem litery dysków, żebym miał tak jak
wcześniej (na tych dyskach nie miałęm nic instalowanego tylko pliki bez
żadnych powiązań z systemem) potem zrobiłem reset włączył się skan disk i
zaczął mi przez 20 minut "naprawiać" błądy na dysku Z: i teraz nie działą mi
ok 1/10 plików na tym dysku. Typy różnie exe, mp3, jpg, wav, rar. pewnie
inne też ale nie przeglądałęm jeszcze dokładnie reszty zawartości

Jak biore włąściwości jednego z plików np. mp3 i zmienie choć zakładkę we
właściwościach i klikam OK wypisuje mi komunikat "w czasi operacji zapisu
wystąpił bład dysku" jak tylko klikam OK to jest spoko

czy jest jakiś sposób aby odzyskać te pliki, albo je naprawić, czy kolejne
włączenie "skan diska" może je przywrócić??

--
Perpetuum mobile istnieje!!
Jeśli nie masz po co żyć, żyj na złość innym. :>