Re: Defragmentacja XP

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 08:16:28 MET

Komandor Zupa <komandorzupa@poczta.onet.pl>,
'Mon, 20 Dec 2004 22:22:51 +0100', napisał(a):

>O&O poległ. O&O nie przenosi folderów.
>Doszedł wytrwale do pewnego momentu i zakleszczył się.
>Wykończyły go własnie foldery rozrzucone po wolnej przestrzeni,
>nie potrafił tam nic włozyć. Powtarzałem df. wielokrotnie i nic.
>Uczcijmy jego pamięc minutą ciszy.
>[']

Co Ty wypisujesz. ;)
Fragment z manuala:
"NTFS5 has specific file system properties, some of which already
existed on the older NTFS. The following list shows which O&O Defrag
properties are supported:
- Reparse Points
- Folders can be defragmented online with Windows XP/2003 and Windows
2000
- Multiple Streams"

W zaleznosci od wybranej metody, a wczesniej od prawidlowego
przygotowania do pierwszej defragmentacji, O&O Defrag przeniesie i
pliki, i foldery. Poza tym jest to program do defragmentacji, a nie
"ukladania folderow" na dysku. Ulozenie w zadanej kolejnosci jest
pochodna wybranej metody.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Walkę stworzyła przyroda, nienawiść wynalazł człowiek.