Re: ghost + nt + logowanie do domeny

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 21:48:40 MET

Marek wrote:
> pewnie problem walkowany, ale nie znalazlem odp. na googlach.
> Jest sobie NT Workst, loguje sie do domeny i wszystko dziala OK..
> Robimy z niego Ghosta - po zrobieniu ghosta i odzyskaniu tego ghosta
> nie mozna zalogowac sie do domeny -- brakuje hasla/konta kontrolera domeny
> czy jakos tak (pisze z pamieci). Da sie to jakos obejsc ??

(kilka złośliwości, sorry jestem coś podziębiony). Marku, zrób ghosta z
komputera, który nie jest przyłączony do domeny. Możesz zrobić stację
roboczą, potem potraktować ją sysprepem i tak przygotowaną potraktować
ghostem. Stacja która jest w domenie nie nadaje się za bardzo do
ghostowania. Takie postępowanie to proszenie się o kłopoty, choćby
problem z SIDami. Jeśli to NT 4.0 i sysprep jest nie dla niej, to
przynajmniej narzędzie newsid
http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/newsid.shtml

--
Paweł Goleń