Re: [Windows 2000] Blokada Paska zadań

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 19:36:36 MET

Jacek F. <gusioo@o2.pl> napisał(a) w wiadomości
news:cpouk6$f1v$1@news.onet.pl..., że:
[...]
> 1. Wyłącz dodawanie, przeciąganie, upuszczanie i zamykanie Pasków
> Narzędzi.
> 2. Wyłącz dopasowywanie pasków narzędzi.
> Jak ustawiłem w/w opcje na "Włączone" był zablokowany Quick Lunch
(połowa
> sukcesu)

O tym zabezpieczeniu, cały czas pisałem.

> natomiast samą wysokośc paska można było nadal zmieniać.Może jest
> jakaś opcja za to odpowiedzialna ?

Wyskość paska nie jest blokowana (a to nie ma żadnego znaczenia aby ikonki
miały sie rozsypywac, po jego przywróceniu do stanu pierwotnego).

Propnuje Ci inne narzedzie, malutkie a bardzo sprytne.
Zajrzuj na http://www.msni.it/faqreg/saveicon.html
a tu gotowy link do pliku http://www.msni.it/faqreg/regconf/saveicon.zip
i masz spokój we wszystkich 'windach' od nt do xp poprzez 95/98
Plik layout.dll umiescic w folderze systemowym i wprowadzic wpis do
rejestru (dwuklik na pliku .reg). Na ikonach systemowych pulpitu pod
prawoklikiem pojawiaja sie dwie dodatkowe opcje.
Jeśli klikniesz prawym myszem na kosz, my computer, lub jakąś
inną systemową, pojawi Ci się nowa pozycja w menu kontekstowym
pt. Save desktop icon layout oraz Restore desktop icon layout
Po ustawieniu ikon/paska w.g upodobań, kliknij Save desktop icon layout
i zrestartuj komputer.
Jesli ikonki/pasek sie przestawia, kliknij Restore desktop icon layout.
Teraz zapis ustawień ikon na pulpitcie itp. będzie dokonywany w klczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Explorer\IconLayout
wartość binarna "IconView" = 19,00,00,00.................

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt