Re: [Windows 2000] Blokada Paska zadań

Autor: Jacek F. <gusioo_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 10:03:10 MET

Witam. Zrobiłem jak w podanym przez Pana adresie. Dalej ni, ale mam pewien
trop ;) Otóz chodzi o ten fragment:
    "To change the value of this entry, use Group Policy. This entry
corresponds to the Disable adjusting desktop toolbars Group Policy (User
Configuration\AdministrativeTemplates\Desktop)."
Czy ja mam tam coś zmienić ? Ponieważ dostałem się tam (mmc -> dodaj
przystawkę -> zasady grupy) i tam są dwie opcje:
1. Wyłącz dodawanie, przeciąganie, upuszczanie i zamykanie Pasków Narzędzi.
2. Wyłącz dopasowywanie pasków narzędzi.
Jak ustawiłem w/w opcje na "Włączone" był zablokowany Quick Lunch (połowa
sukcesu) natomiast samą wysokośc paska można było nadal zmieniać.Może jest
jakaś opcja za to odpowiedzialna ?

--
Pozdrawiam,
Jacek (gusioo@o2.pl)