Re: [WinXP] Problem z zegarkiem.

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 16:05:04 MET

*Piotr Smerda* wrote:
> Nie masz przypadkiem "podkręconych" komponentów na płycie? (procek,
> pamięć, PCI/AGP)

No niestety mam, procek... Wczoraj sam do tego doszedłem. Tylko
niestety puszczenie procka na nominalnych ustawieniach nie
wchodzi w grę. Ostatecznie ustawiłem fsb 202 i o dziwo spieszy
się mniej, bo jakieś 20s/godzina. Tyle jeszcze przeżyję.

> W ostateczności możesz sobie zaintstalować np. Automachron i
> synchronizować czas po NTP.

A da się synchronizować czas z zegarkiem biosu? Bo ten chodzi
prawidłowo. Sprawdzałem też w innym systemie (knoppix był pod
ręką) i też chodzi prawidłowo. Czyżby tylko Windows tak miał? :S

--
Pozdrawiam
Peeter