Re: Komputer w domenie i poza - jak to zrobic?

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 11:49:03 MET

NJE <wuj2@wp.pl> napisał(a):

> Nie rozumiem. Jak dodaje kompa do domeny, to tracę wszystkie konta (poza
> kontem 'Administrator'). Więc jak mam rozpocząć pracę w sieci bez domeny, na

Nie tracisz, chyba ze ktos je kasuje - konta lokalne zostaja tak jak byly

> kompie, który jest dodany do domeny? Przykałdowo niech będzie to laptop,
> który raz jest w sieci z domeną, a raz w innym miejscu w sieci bez domen.

Laptop jest w sieci domenowej, logujesz sie na niego uzytkownikiem domenowym -
w domku logujesz sie na niego na podstawie zachowanych danych (cached
credentials) o ile niejesst to wylaczone, przy probie dostania sie do zasobow
komputerkow w sieci domowej po prostu grzecznie podajesz login i haslo i po
sprawie. Zreszta sam zawsze mzoesz sie postarac o uwierzytelnienie na przyklad
uzywajac net use

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl