Re: Porównanie katalogów wg zawartości

Autor: Design <to.nie.adres_at_jest.com>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 21:38:55 MET

"Marcin Hlibowski 'Roger'" <roger7@poczta.onet.NO.SPAM.pl> wrote in message
news:cq495l$6j7$1@news.onet.pl...
> "Design" <to.nie.adres@jest.com> wrote in message
>
> TC porównuje też pliki w całej strukturze katalogów -> synchronize dirs.

Ma taką funkcję. ALE
jeśli w katalogach są różne struktury podkatalogów to takie same pliki uzna
za różne.
Jeśli ktoś chce mieć zachowaną strukturę podkatalogów to dobre rozwiązanie,
ale jeśli ma się różne struktury podkatalogów to TC namnoży pliki.
Póżniejsze eliminowanie duplicatów też nie jest najlepszym rozwiązaniem bo
pozostają "dwie struktury podkatalogów w jednym"

To juz lepiej od razu porównywać katalogi programem do usuwania duplicatów -
lepsza kontrola nad strukturą folderów.
Coś lepszego niż TC 6.03?

pozdrawiam
DS