Internet Explorer - Opcje Internetowe - Zabezpieczenia

Autor: Grzegorz Kocot <grzegorz.kocot_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 17:27:20 MET

Kolega zainstalował na swoim Windows XP SP2, miał tam jeszcze jakieś programy
antywirusowe, firewalla itp. Potem to odinstalował, ale chyba coś się
pomieszało w systemie. Nie może wejść na strony internetowe, które używają
cookie albo skryptów Java. Chciałem to zmienić przez Opcje
internetowe/Zabezpieczenia. W strefie Internet chciałem przeciągnąć suwak
poziomu zabezpieczeń na niski, ale za każdym razem kiedy to robię otrzymuję
komunikat:

Zalecane ustawienia poziomu zabezpieczeń dla tej strefy to "Średni".
Wybrany poziom zabezieczeń jest niższy.
Wybierz poziom zabezpieczeń "Średni" lub wyższy.

Dodatkow przycisk "Poziom niestandardowy..." na karcie zabezpieczenia jest
nieaktywny!!!

Jeżeli ktoś może mi powiedzieć gdzie można to wszystko zmienić byłbym
wdzięczny. Próbowałem szukać w gpedit.msc, ale jak na razie nie dało to skutku.
Za pomoc z góry dziękuję.