purchase history - per seat (glupoty w licency loader manager)

Autor: Radekl-NOSPAM <radekl_at_post.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 12:45:07 MET

Witam

mam w sieci windows 2000 oraz windows 2003 SMALL BUSINESS
windows small bussiness posiada 25 licencji per seat.
zainstalowalem windowsa 2000 ktory mial byc serwerem plikow.
dodalem mu 25 licencji per seat poniewaz licencje z win 2003 sa wazne dla
starszych wersji.
wszystko dzialalo oki . ale ktoregos dnia zauwazylem ze licencje znikly na
win 2000 ustawione przeze mnie i ustawilo sie 30 licencji per server ,
niewiem dlaczego . poza tym w miejscu per serve reached jest wartosc ujemna
-15.

w tej chwili co chwile jakis uzytkownik ma problem z dostepem do komputera
win 2000.

czy ktos mial podobny problem i wie jak to rozwiazac.
jak w chodze w licency manager na win 2000 to on mi pokazuje ze na
windowsie 2003 small businnes jest 30 per server mimo ze na tym serwerze
jest jasno napisane 25licencji per seat...

czy mozna jakos zrestartowac cala historie licencji dodac je odnowa...
probowalem z faqu na stronie microsoft ale nic to nie pomoglo..

pozdrawiam
rl0infeck