Re: Degradacja systemu?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 17:14:16 MET

Użytkownik "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości
news:cpuh7l$2lje$1@node2.news.atman.pl

> Powiem wam, ze jest to dla mnie dziwna sytuacja. Kazdy ma w domu
> wyjacy komputer w nocy? Az dziwne, ze jeszcze nic nie wymyslono.
> Chlodzenie wodne - owszem - rzecz bardzo komfortowa. Ile procent
> userow ma w domu kompa z takim chlodzeniem - 5% ? Koszty tez niemale.
> Dziwie sie, ze nikt sie tym nie zajal.

Czy każdy - nie wiem. U mnie są cztery dyski i cztery non-stop kręcące
się wentylatory, mimo to nie słychać specjalnie komputera w bardzo
cichym pomieszczeniu. I nie trzeba było żadnego wodnego chłodzenia
zakładać. Wystarczyło zainwestować w cichutkie wentylatorki (19 dB) i
dyski Barracudy.

/odpowiadając zmień px na pl/