Re: Degradacja systemu?

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 12:59:28 MET

Pewnego pięknego dnia badworm <nospam@post.pl> pisze co następuje:
> Już lepiej zainwestować w dobre wentylatory - koszt mniejszy a prostsze w
> realizacji i bezpieczniejsze. A programowego wyłączania wentylatorów na
> noc nie polecam - można je w ten sposób bardzo szybko wykończyć.

Powiem wam, ze jest to dla mnie dziwna sytuacja. Kazdy ma w domu wyjacy
komputer w nocy? Az dziwne, ze jeszcze nic nie wymyslono. Chlodzenie wodne -
owszem - rzecz bardzo komfortowa. Ile procent userow ma w domu kompa z takim
chlodzeniem - 5% ? Koszty tez niemale. Dziwie sie, ze nikt sie tym nie
zajal.

--
Pozdrawiam
Jacent