Instalacja certyfikatów

Autor: Jarek <jarek_at_fake.address.from.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 10:22:59 MET

                                Witam

        W jaki sposób za jednym podejściem zainstalować certyfikat w systemie
WindowsXP/2000, tak by certyfikat ten był dostępny dla wszystkich kont w
systemie? Próbowałem z automatycznym wyborem miejsca, przez przystawkę
certyfikaty (start/uruchom/mmc - wybierając by był dostępny dla konta
tego komputera) i zawsze mam go widocznego dla tego konta z którego
został zainstalowany. Potrzebne mi to jest do weryfikacji radiowego
punktu dostępowego dla sieci wifi (802.1x) - a nie widzi mi się klikanie
dla każdego z kont w celu zainstalowania certyfikatu.
Przy okazji, gdzie się instaluje certyfikat w przypadku gdy w systemie
nie było dostępnej jeszcze żadnej przystawki i jak go z systemu usunąć?
(szukałem w pomocy, ale tam wszystko oparte jest o przystawkę.)

Pozdrawiam Jarek