Win2000 >> 2 karty dĽwiękowe. Jak uaktywnić drug±? :(

Autor: Webek <webraider_at_NoSpAm.interia.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 10:06:17 MET

Witam. Mam pewien problem. W komputerze posiadam kartę dĽwiękow±
zintegrowan± z płyt± główn± (sound pro). Podł±czyłem do płyty kartę
rozszerzeń - dĽwiękówkę... Sterowniki się zainstalowały zaraz po
uruchomieniu systemu. Jednak nadal nie mogę używać tej karty dĽwiekowej. Co
mam zrobić, żeby ona działała? Proszę o pomoc. Dziękuję. Pozdrawiam.