Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 01:46:46 MET

<ciach>

ja juz nie wiem albo cos zle robie albo czegos nie rozumiem... wszelkie
sugestie zastosowalem i nic

moze tak
jak chłopu na miedzy w podpunktach i z instrukcja obsługii "prali wiatki"
bo cos czuje ze pomotalem

Fdisk /mbr - nie pomoglo
partycja ma literke C i w rejestzre wszystko odnosi sie do tego dysku
pliki sa tam gdzie powinny byc, w rejestrze jest tak jak powinno byc (tak
bynajmniej to wyglada)
zadem dziwny program sie nie odpala w momencie odpalanie systemu.
juz myslalem ze do userow zostalo cos dodane ze przy probie lorowania jest
odpalane cos to powoduje wylogowanie
ale tak nie jest

pomyslalem ze moze zrobic tak....
testowa instalka na jakims kompie i przekopiowac odpowiednie pliki
konfiguracujne do dzialajacego sytemu
??? tylko czy to sie nie pokrzaczy, i jakie pliki.... pozostaly mi tylko te
durne konta pocztowe

juz trzecia nocke zarywam nad tym "fantem"