Re: WinXP Co z tym fantem zrobic???

Autor: Marcin <marcysking_at_wytnijto.wp.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 01:22:47 MET

news:s2nrpc.ikm.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Marcin" <marcysking@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

o to wlasnie biega jak sie do tej wredoty zalogowac

> OK - ale nie wyciągniesz haseł, dopóki się nie zalogujesz do niego. A
> nie możesz się zalogować, bo BYĆ MOŻE zmieniła się w nim literka
> partycji systemowej. Zrób to co napisałem wcześniej, powinno pomóc. I
> przeczytaj to:

oki
jets tam jedna partycja C nie ma nic po za tym (brak CD, FDD)

> 249321 - Nie można się zalogować, jeżeli zmieniła się litera dysku
> partycji rozruchowej
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321

zrobione - nadal to samo

> [...]
>
> Hasła można zresetować do domyślnych na serwerze przy małej pomocy firmy
> prowadzącej Wasze konta mailowe.

a tych firm jest kilka (207 kont pocztywych - wypytalem cala "elite" - nawet
nie wiedza(pamietaja) adresow dokladnie)

> Z plików ntuser.dat wyciągniesz wszystko - serwery, loginy, brakuje Ci
> tylko haseł. Gdybyś mógł się zalogować to w ogóle nie ma problemu, bo

jak bym sie zalogował to bym wyciagnął wszystko np. do plikow *.aif

dlatego caly czas dumam czemu to nie chce sie zalogowac skoro system
funkcjonuje
rozumiem zeby coś padło ale nie takiego sie nie stalo
nie wiem co ten czlowiek tam zrobil, domniewam ze powinno sie dac rade to
jakos "odkrecic"
tylko nie zabardzo wiem jak

> [...]
> uszkodzonego systemu, zamiast analogicznej gałęzi w profilu testowego
> użytkownika na innym systemie. A potem zapuść ten programik. Dodam
> jeszcze, że gdybyś mógł go z zewnątrz uruchomić np. poprzez telnet
> (telnet możesz odblokować poprzez edycję rejestru na uszkodzonym
> systemie), to można nim wyeksportować wszystkie hasła korzystając tylko
> z wiersza poleceń. Możesz też uruchomić go dokładając ręcznie odpowiedni
> wpis np. do klucza HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
> (czyli dopisując go do pliku SOFTWARE) w uszkodzonym systemie.

jestem spokojny tylko prezesownia sie wnerwia i mięchem ciska