Re: Naprawa twardego dysku

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 21:23:11 MET

Użytkownik "Jacent" <jacent@wytnij.interia.pl> napisał w wiadomości
news:cpslv5$uhd$1@node1.news.atman.pl
> Witam
> Po trzech latach okazalo sie, ze zaczyna szwankowac moj twardy dysk.
> Mam dwa twardziele i na obydwu byly pozakladane systemy (WinMe na
> padajacym i Xp na sprawnym), transfer przebiegal dobrze. Na swoje
> nieszczecie potrzebowalem zainstalowac Win98 i sformatowalem WinMe.
> Okazalo sie, ze nie mozna nic zainstalowac :( . Po podpieciu pod
> drugiego dysk jest widoczny i wyglada ok. Czy jest jakis program,
> ktory by usunal zepsuta czesc dysku? Ewentualnie, czy boot sektor
> zawsze zajmuje to samo miejse fizyczne na dysku?
> [...]

Możesz spróbować przeskanować go programem HDD Regenerator, jeżeli nie
są to bady wynikające z uszkodzeń nośnika, to powinien je usunąć.
Program ten jest płatny, ale jest inne, równie skuteczne i darmowe
rozwiązanie - wyzerowanie dysku przy pomocy programu diagnostycznego
oferowanego przez jego producenta.

/odpowiadając zmień px na pl/